Vše máme skladem a doručujeme do 2 pracovních dní.
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup přes náš eshop na www.prodejkamer.cz , jehož provozovatelem je společnost
KAMERAK.cz s.r.o., Proboštovská 591, 41712 Proboštov, IČ:06893554, DIČ:CZ06893554
vedena u Krajského soudu v Ústí nad Labem oddíl C, vložka 41175
(dále jen prodávající)
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku v případě, že je cena produktu výrazně nižší, než obvyklá. Tato skutečnost může být způsobena chybou systému a kupující nemůže vyžadovat uspokojení objednávky za takto nepřiměřeně nízkou cenu.
Dodací lhůta je od objednání zboží obvykle do 48 hodin, není-li uvedeno jinak přímo na stránce produktu. Zboží, u kterého je uvedeno "skladem", je fyzicky skladem na provozovně prodávajícího a bude ihned odesláno.
Odesláním objednávky na dobírku se kupující zavazuje zásilku převzít a uhradit. Pokud tak neučiní, zavazuje se prodávajícímu uhradit zmařené náklady za poštovné s dobírkou. Upozorňujeme, že veškeré neuhrazené pohledávky, budou postoupeny právnímu oddělení k vymáhání, v tomto případě budete hradit nejen náklady za nevyzvednutou dobírku, ale i veškeré náklady s tím spojené.
!!! Nevyzvednutí dobírky NENÍ odstoupení od kupní smlouvy !!!
Zboží zakoupené v našem elektronickém obchodě zasíláme prostřednictvím Vámi vybrané přepravní společnosti. Zboží si můžete vyzvednout také osobně . Osobní vyzvednutí zboží je možné pouze po předešlé domluvě. Cena poštovného je vždy uvedena v popisu zboží.
Ceny zboží jsou uvedeny vždy včetně DPH i příp. poplaků, cena poštovného je uvedena včetně DPH.
Kupující je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu zboží, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o škodě pro uplatnení náhrady. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě správně vyhotoveného záznamu o škodě bude kupujícímu poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu kupujícím tento souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno. Bez protokolu o poškození zásilky nebude brán zřetel na pozdější reklamace.
V případě špatného výběru zboží je možné zboží vyměnit za jiné. Výměnu je možno uskutečnit na základě dohody kupujícího s prodávajícím nejpozději do 14-ti dnů po převzetí zboží kupujícím. V takovém případě musí být zboží vráceno tak, že nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení a musí být zpět zasláno v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží u kupujícího. Náklady spojené s výměnou (doručením) zboží nese v plné výši kupující. V případě, že je vrácené zboží poškozené, zaniká nárok kupujícího na již dohodnutou výměnu zboží a zboží bude kupujícímu vráceno zpět.
Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku a je-li kupující spotřebitelem, má v souladu s ustanovením občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 30 dnů od převzetí zboží. V případě odstoupení od smlouvy je zboží včetně případného dárku (v případě nevrácení dárku bude odečtena z vratné částky běžná cena tohoto dárku) nutné zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na adresu provozovny spolu s dokladem o zakoupení bez zbytečného odkladu, zboží je taktéž možné doručit na adresu naší provozovny osobně. Vždy je nutné přiložit oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Náklady spojené s vrácením zboží nese v plné výši kupující. Prodávající má právo na náklady spojené s úpravou výrobku dle požadavku zákazníka (například instalace a následná demontáž HDD - 200,-Kč). Je-li zboží v pořádku, vrátí prodávající kupujícímu bankovním převodem kupní cenu, případně kupní cenu sníženou dle předchozí věty bez zbytečného odkladu. Prodávající kupujícího upozorňuje, aby v žádném případě neposílal vrácené zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužuje se tím doba vyřízení odstoupení od smlouvy a vrácení peněžitých prostředků.
Neposílejte nám zpět zboží na adresu společností ZÁSILKOVNA, jelikož tato společnost není schopna řádně doručit zboží na naší adresu a s větší pravděpodobností bude zásilka vrácená Vám jako nedoručená a my za to neneseme žádnou odpovědnost. S ostatními přepravci nejsou problémy a doručení probíhá bez problému.
Prohlašujeme, že s údaji, které nám poskytnete prostřednictvím formulářů na tomto webu, naložíme jako s našimi soukromými a budeme je v tomto smyslu chránit. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. V žádném případě je bez Vašeho svolení neposkytneme třetím osobám a ani jinak je nezneužijeme.
Výjimkou jsou přepravní společnosti, kterým na základě smlouvy předáváme informace potřebné k doručení zboží a dále společnost Allegro Group CZ, s.r.o., která prostřednictvím služby "Heureka! Ověřeno zákazníky" odešle po každé objednávce zákazníkovi jednorázový dotazník o spokojenosti při nákupu na našem e-shopu.
Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou zabezpečeny proti zneužití.
Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen "reklamace") musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem.
Prodávající odpovídá kupujícímu, kterým se pro účely tohoto ustanovení rozumí spotřebitel, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal:
Prodávající neodpovídá kupujícímu v následujících případech:
Nemá-li věc vlastnosti výše uvedené, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
U zboží, poskytnutého jako dárek (obvykle za 1,-Kč) nelze uplatnit výměnu ani opravu tohoto zboží v záruční době a lze pouze požadovat vrácení této kupní ceny. Zároveň na dárek ke zboží za 1Kč nevzniká kupujícímu žádný právní nárok a pokud nebude doručen správně, či bude poškozen, prodávající pouze vrátí kupní cenu dárku 1.-Kč
Na žádost kupujícího vydá prodávající písemné potvrzení o povinnostech prodejce v případě vadného plnění v rozsahu stanoveném občanským zákoníkem.
Kupující je oprávněn u nového zboží uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží. U zboží použitého (bazarového) poskytujeme záruku v délce 6 měsíců na skryté vady v době koupě. Nelze uplatnit záruku na vady způobené běžným opotřebením.
Reklamované zboží musí být doručeno prodávajícímu do místa jeho podnikání spolu s písemným řádně specifikovaným oznámením vad, které musí obsahovat též volbu nároku kupujícího podle zákona, kopii dokladu o nákupu, jinak nebude reklamační řízení zahájeno. Prodávající bude reklamace posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží. Reklamované zboží musí být zasláno řádně vyčištěné (bez provozních náplní) a řádně zabalené proti poškození při přepravě. V případě kladného vyřízení reklamace je mu zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět. Maximální doba vyřízení Vaší reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na lhůtě delší. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz
KAMERAK.cz s.r.o.,Masarykova třída 78, 41510 Teplice - Sobědruhy
Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu, za kterou nenese prodávající odpovědnost) bude prodávající kupujícího kontaktovat o možnostech a dalším postupu. Prodejce si vyhrazuje právo účtovat vynaložené náklady na dopravu neoprávněně reklamovaného zboží zpět k zákazníkovi včetně případného využití bezplatného doručení výrobku na reklamaci.
Doprava zdarma
při nákupu nad 6000 Kč a platbou předem/Online
Dodání do druhého dne
při objednávce zboží do 11:30
Zboží skladem
V e-shopu najdete 100 % položek opravdu skladem
Česká firma
s heslem: Náš zákazník, náš pán
Nákup od výrobce
s produkty, které nikdo jiný nenabízí
Vrácení zboží
s prodlouženou možností ve 30denní lhůtě